سطح کراتینین 4.7 در چگونه برای درمان نارسایی کلیه است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین 4.7 در چگونه برای درمان نارسایی کلیه است

سطح کراتینین 4.7 در سطح کراتینین کلیه چگونه TratarlaSi به 4.7 در نارسایی کلیه است، چگونه آن را درمان؟ شما می دانید، سطح کراتینین بیشتر از 4.7 سطح طبیعی تر است، سطح کراتینین در حال حاضر متعلق به مرحله 3 بیماری کلیه و نزدیک به مرحله 4.Así برای بیماران با سطح بالای کراتینین باید درمان مناسب در زمان.

آنچه که در سطح بالای کراتینین به ما بگویید؟

سطح کراتینین یک شاخص مهم که نشان دهنده درجه تخریب عملکرد کلیه است. سطح کراتینین است، یک شاخص مهم به نمایندگی از درجه تخریب renal.Creatinina بالا عملکرد بالا به معنی سموم در cuerpo.Generalmente یک بار سطح کراتینین بالا است، بیش از 50٪ از عملکرد کلیه آسیب دیده است درمان به موقع و مناسب .Tan فوری است اکنون سپس شما باید توجه ویژه ای به آن پرداخت.

چگونه برای درمان نارسایی کلیه با سطح کراتینین 4.7؟

در واقع، برای بیماران با سطح بالای کراتینین، کلیه های شما آسیب دیده اند seriamente.En این وضعیت، عوارض و علائم بیشتر و بیشتر به نظر می رسد gradualmente.Si می خواهید به کمتر رنج می برند و بهتر زندگی می کنند، آنها باید برخی از درمان های آسیب دیده را ترمیم پیدا کردن بیماری های کلیوی و بهبود کلیه است.

میکرو - طب چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری طب سنتی چینی، نشان داده است که اثر maravilloso.Tiene چهار عملکرد اصلی که ضد است - ترومبوز، ضد - انعقاد، ضد - التهاب و عروق خونی باز کردن همه آنها برای تعمیر کلیه ها و .Sabes محافظت همه این علائم به عنوان سطح کراتینین بالا توسط کاهش عملکرد کلیه و بهبود عملکرد کلیه و علائم ممکن است ناپدید باعث آسیب دیده مفید هستند.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال یا به طور مستقیم ترک پیام، سعی کنید برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: